KUNDSERVICE-TRÄNING

FEEL DIFFERENT

Mitt iQniter-DUAL-pulsbälte kopplar inte upp mot skärmen, behöver jag köpa ett nytt?


- Nej, troligtvis inte. Sannolikt kan problemet lösas genom omstart av IT-systemen lokalt hos oss. Men kolla gärna batteristatus för din sändarpuck via ditt iQniter-konto. Där finner du batteristatus för varje registrerat pass hos oss. Testa görna att nollställa sändarpucken, det gör du genom att placera batteriet upp och ned under några sekunder. Observera att du ska använda bältets ändar för att öppna batteriluckan. Se till att luckan blir ordentligt stängd, samt att den tätande o-ringen inte är skadad etc.Mer om några av fördelarna med iQniter-DUAL-pulsbältet här. iQniter startas vanligtvis om av oss dagligen, så testa därför gärna igen en dag senare etc. för att utesluta att du har ett defekt iQniter-DUAL-pulsbälte innan du beställer ett nytt i Prime Fitness WEBSTORE.

Jag har inte fått de resultat av träningen som jag hoppats på, vad beror det på?


- De allra flesta som börjar träna behöver hjälp att skapa tillräckligt effektiva vanor, som en förutsättning för önskade träningsresultat etc. Detta innebär att man i praktiken behöver få tillräckligt kompetent hjälp med exempelvis både form och utförande inom träningen, samt taktiska tillvägagångssätt utifrån syftet och individuell utgångspunkt, men även att stämma av kosthållning mot dessa parametrar, och att anpassa vilan och olika typer av träningspass mot varandra, för att ge grundläggande förutsättningar för kontinuerliga, och varaktiga träningsresultat. För att lösa detta problem för våra klienter har vi olika steg av PT-tjänster. Det första steget är att ta separata lektioner via sessioner av personlig träning, nästa steg är att uppgradera till ett hybridmedlemskap som innehåller personlig träning eller kostkonsultation, det tredje steget är att bygga på sitt medlemskap med ett professionellt PT-program. Här finns två olika typer, de nischade och ett med en tvärvetenskaplig inriktning med mer bredd.

Läs noga igenom tidigare ställda frågor inom det område du söker svar inom via de gröna snabbknapparna.


Observera att frågorna besvaras här på kundservice, samt att vi inte besvarar redan besvarade frågor.

Dina eventuella personuppgifter anonymiseras.


Saknas svaret på din fråga på vår sida för kundservice?

- Ställ din fråga via formuläret på respektive sida, så svarar vi på den inom kort!


Fyll i stjärnmarkerat fält och klicka på "Skicka" för att skicka in din fråga.

 
 
 
 

Vi använder cookies! Fortsätter du att använda webbplatsen accepterar du att cookies används.

Ta reda på mer
Acceptera